torstai 10. joulukuuta 2015

Ei mun lempinimi turhaan ole Lentsu

Otsikosta voi ehkä päätellä, että flunssahan se on täällä taas ollut vierailulla. Treenitaukokaan ei valitettavasti pelastanut mua, ja viime viikonlopun pikkujoulut ja koko loppuviikon aikana vähäiseksi jäänyt lepo sitten viimeistelivät taudin puhkeamisen. Ehkä sekään ei tehnyt hyvää, että sunnuntaina treenin jälkeen hikisenä ja väsyneenä kastuin läpimäräksi siinä kurjassa kelissä. No, tää tuntuu nyt onneksi menevän ohi kuitenkin, eikä näy merkkejä sellaisesta muutaman viikon poskiontelotulehduksesta kuin vuosi sitten! Huomaan, että mulla alkaa olla vihdoin lupaava tunne: NÄLKÄ. Se olikin pari päivää kateissa. Kipeänä nälkä lähtee pois eikä tee mieli syödä mitään kunnollista, mutta nyt kun se on tullut takaisin, taidan olla tervehtymässä. :) 




Yritän löytää tästä flunssasta jotain hyvääkin. Kipeänä saattaa saada vähän extrahemmottelua. :) Se tarkoittaa esimerkiksi hyvää kahvia ja superhyvää jäätelöä. Melkein harmittaa, etten oo aikaisemmin maistanut Jymy-jäätelöitä. Tuo oli tosi, tosi hyvää. Kokonaan luomua ja suunnilleen niin paikallista kuin voi vain olla, koska maito tulee turkulaiselta luomumaitotilalta (jolla olen itse asiassa tainnut vierailla joskus viitisen vuotta sitten opiskeluaikoina, ellen muista väärin...) ja jäätelötehdas on ihan mun lapsuudenkodin lähellä. Pitää maistaa muitakin makuja kuin tuota suklaata, ainakin lakritsia ja puolukkaa.

  


Vaikka flunssa pääsikin iskemään, mun mielestä ne taukopäivät toimivat muuten viime viikolla kyllä hyvin. Sunnuntaina kun tein tauon jälkeen ekan treenin, meni kaikissa liikkeissä taas vähän paremmin kuin ennen - kyykyt meni kivasti ja apuliikkeissäkin sain lisättyä painoja. :) Jälkiviisaana voisin todeta, että ois vaan pitänyt levätä vielä se sunnuntai ja mennä parempien unien jälkeen maanantaina vasta salille, mut enhän mä tietty malttanut odottaa niin monen taukopäivän jälkeen. Nytkin on sellainen olo, että tekis mieli lähteä puntille vaikka heti, mutta jos on päivällä vielä maannut puolikuolleena sohvalla, niin ehkä se ei olisi se kaikkein fiksuin valinta... Joskus maltti on valttia. Mutku ei jaksais odottaa! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti