lauantai 9. elokuuta 2014

Treenikooste

Kokosin kuluneen viikon salitouhuista taas tällaisen koostepostauksen. 

Superhelteiden kuumin päivä ainakin täällä päin taisi olla maanantaina, jolloin mulla oli vuorossa kevyttä jalkojen tahkoamista etureisipainotteisesti. Lähes aina mä käyn salilla yksin ja tietysti moikkaan tai hiukan enemmänkin juttelen, jos on tuttuja, mutta treenikaveria harvemmin on seurana.  Nyt käytiin samaan aikaan salilla poicciksen kanssa (iih). Tehtiin ihan omat erilliset treenimme, mutta sain hirmu kivasti kuvausapua. Näin myös pitkästä aikaa yhden kivan salitutun <3, jota olin vähän ehtinyt kaivatakin, kun ei olla samaan aikaan salille osuttu.  

Huomattiin yhessä vaiheessa, että nyt on melkein sateenkaari tuossa. Aika söpö. :) Kuva ei kyllä liity mun koipiin mitenkään.
Etukyykkyä. Huomionarvoista oikeanpuoleisessa kuvassa on ihan jäätävän hieno kuvanmuokkaus: poistin taustalla näkyneeltä henkilöltä yläkropan ja jätin jalat. Leg day.
"Ennen."
"Jälkeen." Ei näköjään sitten hymyä enää irronnutkaan... Opetus? Älä käy salilla, ei näytä olevan kauheen kivaa touhua.


Tiistaina lähdin salille puolivahingossa ruuhka-aikaan. Oli kyllä tarkoitus mennä rauhallisempaan aikaan sinne. Ei silti ollut mitään ongelmia oman treenin tekemisessä, kaikki meni sujuvasti. :) Liekö helle sekoittanut turkulaisten päät vai ollaanko me sittenkin jotain muuta kuin ikäviä tuppisuita, kun ihmiset todellakin on jutelleet tällä viikolla pukuhuoneessa. Vaikutusta varmaan on silläkin, että pukkarissa ylipäätään oli muitakin kuin minä, ei kai rauhallisempina aikoina olekaan pukkarijutustelua kun on YKSIN siellä pukkarissa...

Jollain tavalla tää rinta-hauispäivä on mun inhokki. En ala urputtamaan siitä, kuinka syvältä ahterista penkkipunnerrus on (siksi koska oon siinä ihan surkea), koska ei se valittamalla parane vaan tekemällä. Pitäisi varmaan suhtautua siihen vähän paremmalla asenteella eikä aina etukäteen jo olla kettuuntunut ja turhautunut. Lisäksi mitään huikeaa edistystä voimassa on ihan turha odottaa, kun kerran viikossa tekee bodauspenkkiä bodausmittaisina sarjoina, mutta siitä huolimatta tää paikoillaan junnaaminen ärsyttää vietävästi. Tällä kertaa oli salilta lähtiessä kuitenkin kiva fiilis. Semmoinen noin kiva fiilis: 



Mun teki keskiviikkonakin kovasti mieli mennä salille, mutta ei ollu jalat vielä maanantaista palautuneet niin hyvin, että oisi ollut järkevää mennä takareisiä treenaamaan. Muutenkin oli hyvä antaa kropalle vähän kevyempi päivä. Ei ole minua tarkoitettu kolmenkympin helteisiin (ei ehkä kolmenkympin pakkasiinkaan kyllä). Olen ollut todella loppu jatkuvaan kuumuuteen, nukkuminen on ollut huonoa ja sillä on tietysti vaikutusta kaikkeen, pääkään ei ole toiminut enää yhtään ja pipoa on kiristänyt urakalla. Oon tosi iloinen ensi viikolle ennustetuista viileämmistä ilmoista ja vesisateistakin.

Torstaina oli sitten takareisien ja ojentajien vuoro. :) Tosi looginen jako, käsien ja jalkojen ojentajat... Muoks: What was I thinking? Jalkojen koukistajat ja käsien ojentajat vissiin kuitenkin kyseessä... Oon sitä vähän naureskellut. No mutta tää on tuntunut ihan hyvältä kuitenkin. Takakyykky on myös alkanut vihdoin sujua, mulla oli sen tekemisessä melkein puolen vuoden tauko, ja sen huomasin haparointina ja epävarmuutena. Palaset tuntuu loksahtaneen kohdalleen siinä taas. :) Sain vinkkiä ranskalaisten punnerusten tekniikkaan ja siitäkös ojentajat ovatkin nyt muistutelleet.

Kompressiosukkien pukeminen kävi alkulämmittelystä, hiki tuli. Paita vaihtoi treenin aikana väriä, vaikkei sitä tuosta suttuisesta kuvasta näekään. Huomasin muuten pukuhuoneessa hikiset kengät riisuttuani, että noihin sukkiin on kirjaimin koodattu, kumpi on oikean ja kumpi vasemman jalan sukka. :D Kai niissä on sitten jotenkin ne kompressio-ominaisuudet niin hienosti suunniteltu jalkakohtaisesti, mene ja tiedä. Ihan hyviltä sukilta vaikuttivat. 


Semmonen belfie!
Sattumalta oli osuneet oikein päin sukat jalkoihin. :)

Lauantaina kävin aamupäivällä hoitamassa viikon viimeisen reenin pois alta ennen mökkirientoja. Testasin mun uusia vetoremmejä. Ostin omat, jotta ei tarvii salilla etsiä sopivalle remmille paria. Tuollaisia samanlaisia nahkaisia olen tykännyt tähän asti käyttää. Samalla ostin liilan sheikkerin, kun en vaan millään pystynyt vastustamaan sen kutsuhuutoja... Liila on uusi pinkki ja musta! 

Koska en saa liikkeistä yksinäni otettua in action -kuvia, otin jälleen kerran kuvan tangosta mave-sarjojen välissä. Ois pitänyt latoa levyjä eri järjestykseen niin oisin saanut jatkettua väreillä leikkimistä ja muodostettua raidallisen otuksen nostettavaksi. :) Ehkä tuo oli amppari, joka räpytteli siipiään ja kevensi siten mun työtä, kun melkein kevyen tuntuisesti nousi tuo satku viimeisessä sarjassa. :D Kyllä mä ihan kunnolla reenaan näistä pelleilyistä huolimatta, ei pidä liian vakavaksi vaan mennä. Pommiin nukkumisesta ja pienestä kiireestä johtuen tein osan sarjoista selälle ja olkapäille superina (ylätaljaa eri otteilla ja vipareita sivuille ja taakse). Suht tehokkaalta tuntui. Sain olkapäiden ja epäkkäiden kasvamisesta palautettakin. :) Lämmittää mieltä semmoinen. 


Kuva on törkeän sumea, mutta liila väri toistuu aikalailla oikein tässä.


Melkein kuin ampiainen tai tiikeri! Ois pitänyt latoa levyt vaan uudestaan eri järjestykseen. :D


Oli niin sumea ja suttuinen alkuperäinen kuva, että vähän teki mieli leikkiä kirkkauden ja kontrastin säätämisellä.

Hih mulla oli perjantai-iltana kunnon meal prepit sitä mökkeilyä varten (jokainen tuo omat eväät -periaatteella), mennäänhän me sinne kokonaiseksi yhdeksi yöksi... :D Illaksi hampurilaispihvejä ja cheddarjuustoviipaleita sekä salaattia, prodevohveleita, aamuksi sheikkerissä puolukka-suklaasmoothie. Proteiinipatukka hätävaraksi. Harkitsen gluteenittomien sämpylöiden testaamista, jotta saisin hampurilaisen kasattua, mutta niitä kohtaan mulla on valtavasti ennakkoluuloja. On myös suolattuja ja paahdettuja cashew-pähkinöitä pakattu mukaan. Muut taitaa lähteä juomaan, mä lähden jälleen SYÖMÄÄN. Muovipurkkia muovipurkin perään menee kylmälaukkuun. Fitnesslaiffii hei. :D Syöminen nyt vaan on maailman parhaimpia asioita.

Vähän evästä, ettei nälkä pääse yllättämään.

Suurehko kurkku. Väsyneenä suuret kurkutkin on hervottoman hauskoja.

Rentoa viikonloppua! :) Mää ainakin aion ottaa aika lungisti loppupäivän.

1 kommentti:

  1. Etukyykyssä pääsee helpommin mun mielestä, siinä on painopiste vähän erilainen. :) Mä keräilen itteäni treenin jälkeen ihan rauhassa, hörpin palkkaria ja rullailen lihaksia, ja lisäksi noi suttuiset kuvat huijaa. ;) Se on mun salaisuus "ihmiseltä näyttämiseen". :D

    VastaaPoista