tiistai 18. marraskuuta 2014

Lapset osaa yllättää



Mun piti jo viikonloppuna hehkuttaa yhtä juttua, mutta ilmeisesti oli kova kiire postausta kirjoittaessa, kun unohdin. Lapset on todella taitavia kehonhallinnassa. Mun neljävuotias kummityttö yllätti tekemällä hienon maastavedon tuolla mun 16-kiloisella kahvakuulalla. Siis hienon maastavedon! Näytti siltä, että enemmänkin ois noussut, mutta ei toki yllytetty neitiä yrittämään, kun ehkä neljävuotiaan ei kuulu vielä testata mitään maksimeja. :P Mutta se nosto, siinä oli hyvä tekniikka ja koko homma näytti hyvältä, sujui ihan luonnostaan. Onks kaikki lapset noin huippuja vai onks mulla ihan superhuippu kummityttö? :)

(Ei enempää yllätyksiä lapsiin liittyen. Ei niin minkäänlaisia vauvauutisia.)

Toinenkin kiva yllätys oli, mutta se nyt ei liity lapsiin millään tavalla. Ihana Seidi teki postauksen lukemistaan blogeista ja siellä mun nimi on muiden joukossa. :) Tuntuu tosi hienolta tulla mainituksi tuollaisessa listauksessa, moni noista Seidin vinkkaamista blogeista on mulle entuudestaan tuttu ja kuuluu säännöllisesti seuraamiini blogeihin. :) Mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia tuolla oli myös. 


lähde

Sunnuntaisen treenin jälkeen yläkroppa ei ole oirehtinut pahasti. Sen sijaan jalat on tuntuneet hyvällä tavalla kipeiltä (no se nyt ei ollut lainkaan yllättävää). Niissä olikin loppuviikolla sellaista ikävää liikkumattomuudesta johtuvaa jumittelua ja kipuilua... Eiköhän nuo koivet ole huomenna jo palautuneet sen verran, että taas voi kyykkäillä. Tänään on vielä huilipäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti