lauantai 28. toukokuuta 2016

R niin kuin ruoka

Mulla on puhelimen muistissa taas ihan hirveästi erilaisia syömistilanteisiin liittyviä kuvia. Tyhjennän niitä nyt hiukan tänne blogiin. 

Ensin kuvia niistä this is why you're fat -osaston aterioista... 

Pancho Villassa oli hampurilaisviikot, joten pakkohan siellä oli käydä. On muuten ihan törkeen hyvää ja hampparinkin saa gluteenittomana. Panchon remu-kastike. <3
 



Sitten oli äitienpäivää, kahvilla käymistä ynnä muuta sellaista. 




Sitten näitä vähän paremmin ruokavaliosuunnitelman mukaisia ruokia...  

Kanaa, kanaa, kanaa. Tai broiskuahan tuo on. Lounaalla mulla on yleensä kasviksia ja jotain proteiininlähdettä, päivällisellä sitten hiilareitakin. Uunissa kypsennetyt bataattiviipaleet on ihan törkeen hyviä! En oo jaksanut edes kuoria niitä, ehkä pitäisi... Oon pessyt ne juuresharjalla vaan.




Toki syön muutakin kuin kanaa. Lohi on hyvää. Oon tehnyt myös munakasta, johon tulee sekä kokonaisia kananmunia että valkuaisia. Keltuaiset oon antanut sitten koirille. :P En oo ennen jättänyt keltuaisia syömättä...

 


Ja vähän herkkuja vielä loppuun, jälkkäriksi... Oon maistanut kahta eri makua noita WheyHeyn proteiinijäätelöitä, suklaata ja banoffeeta. Koostumus on noissa jännä, ei jäätelömäinen vaan sellanen vähän niin kuin tahmea sorbetti. Suklaa oli ihan hirmuisen hyvä, banoffee vähän turhan makea. Aamupalana noi tuorepuurot on tällä hetkellä mun lemppareita. Välipalana menee hedelmiä, pähkinöitä, proteiinipannaria marjoilla, munakasta tai keitettyjä kananmunia, riisikakkuja banaanilla ja maapähkinävoilla, joskus proteiinipatukoita. 






Hedelmiä oon syönyt aika paljon ja muutenkin oon halunnut pitää melko reippaasti hiilihydraatteja ruokavaliossa, vaikkei niitä lounaalla juuri olekaan. Riisiä en oo syönyt muuten kuin välillä riisikakkujen muodossa, sitä kun saa syödä aika pienen annoksen verrattuna vaikka perunaan tai bataattiin, kun vertailee niiden energia- ja hiilarisisältöjä. 

Kyllähän mua himottaa noi hampurilaiset ja makeat leivokset. En voi silti sanoa, että noi mun tavalliset ruoat olis niin huonoja, etten tykkäisi niistä. :D Varsinkin puuro, bataatti ja pannari marjoilla tai hedelmillä. <3 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti