keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Tästä tulikin lepoviikko

Viikonloppuna kirjoittelin, että kroppa nosti pientä lämpöä. Sitä lämpöilyä jatkui muutaman päivän, joten päätin, että treenit jää väliin siksi aikaa, kunnes tämä menee ohi ja olo tuntuu levänneeltä ja palautuneelta. Varsinaisesti ei ole kovin kipeä olo. Mikään flunssa tms. tämä ei siis taida olla, tai ei toivottavasti ainakaan puhkea sellaiseksi, jos pidän pientä lepotaukoa. :)

Tässä mun perusvoimaohjelmassa ei ole ollenkaan kevyitä tai lepoviikkoja ohjelmoinnissa mukana, joten olen vaan paahtanut menemään viikosta toiseen eteenpäin, ohjelman mukaiseen progressioon pyrkien. Kolme treeniä viikossa ei ole paljon. Monet tällaiset tavalliset kuntoilijapulliaiset treenaa paljon useammin. Silti tämä kolmesti viikossa raskaiden perusliikkeiden tekeminen kuormittaa kroppaa, ja olisikin pitänyt ite ymmärtää ujuttaa tähän sekaan niitä kevyitä pätkiä myös - varsinkin, kun olen kuitenkin jo aikaisemmin huomannut kevyempien viikkojen tärkeyden mulle... Nyt otan ihan lepoa sitten pienen pätkän. Ei välttämättä kokonaista viikkoa, mutta ainakin joitakin päiviä. Mullehan on sinänsä ihan sama, onko mun yhden treeniviikon treenit samalla kalenteriviikolla (esim. ma, ke, pe/la) vai eri viikoilla (esim. la, ma, ke). 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti