perjantai 9. tammikuuta 2015

Reenit rullaa

On mun pitänyt viime postauksen jälkeen kirjoitella jo aikaisemminkin, mutta se on jotenkin jäänyt. Nyt mä haluan hehkuttaa: tänään oli huippuhyvä treeni. Se johtui varmaan siitä, että mulla oli kovasti paljon synttärionnea matkassa mukana. Ehkä myös siitä, että olen syönyt paljon, varsinkin hiilareita. En välttämättä niistä kaikkein parhaimmista lähteistä. Maistui kyllä hyvältä. 


Maut: saippua lime, pipari, karpalo, appelsiini ja vadelma.


No joo, ehkä pelkkä eilen syöty suklaa ei treenissä auttanut. Mä olen tähän asti tehnyt niin, etten ole työpäivän ja salitreenin välissä syönyt kuin korkeintaan jonkun pienen välipalan, ja olen mennyt salille mahdollisimman nopeasti töiden ja koirien ulkoilutuksen jälkeen. Tänään ajattelin välttää mahdollista uudenvuodenlupauksen tekijöistä koostuvaa ruuhkaa menemällä salille ihan hiukan tavallista myöhemmin. Ehdin syödä päivällistä ennen treeniä. Luulenpa, että teen jatkossakin näin.

Tällä viikolla on ollut enemmän ja vähemmän sellainen olo, että joku flunssa meinaa taas iskeä kimppuun. En ole antanut sille periksi. Salillekin menin tänään vähän sillä asenteella, että katsotaan nyt, mitä tästäkin tulee, ja siitähän tulikin hyvä. Kyykyssä tein viiden toiston sarjan 85 kilolla, joka oli syksyllä 1RM. Syksyllä mulla ei ollut vyötä eikä painonnostokenkiä, mutta on tässä välissä ehkä tapahtunut kehitystä muuallakin kuin välinepuolella. :) Tuosta suorituksesta tuli tosi hyvä fiilis, voisi sanoa, että invincible




Ja se fiilishän vaan jatkui, kun sain vihdoin penkkipunnerruksessakin edes pientä edistymistä. Siinä olen junnannut samassa pisteessä koko ajan, tai oikeastaan ihan niinkään ei voi sanoa, koska onhan mulla ollut tässä syksyn ja talven aikana penkissä negatiivista kehitystä. :D Se ei ole ollut tavoitteena tosin. Nyt meni 5x42,5 kg (niin, ei se nyt vieläkään ole paljoa, mutta on se vihdoin nytkähdys eteenpäin). En meinannut uskoa, että sain sarjan tehtyä ilman varmistajan apua (muuta kuin henkistä), ja varmaan se tyyppi saattaakin pitää mua nyt hiukan outona. Paljonko autoit tossa viimisessä? Ai siis teinkö mä muka ite sen vai? Siis joo vai?!

Niin mulla on siis synttärit tänään, perjantaina, ja tässä mä istun koneella kirjoittamassa blogiin postausta. Mistä tämä nyt sitten mahtaa kertoa... No ainakin siitä, että huomenna oon taas menossa salille puolenpäivän aikaan treenikouluun oppimaan uutta reisien ja pohkeiden treenaamisesta. :) Bodausjuttuja siis välillä. 

2 kommenttia: