sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Välineurheilijan treenikooste


Kirjoittelin, että eka viikko tällä ohjelmalla tuntui kevyeltä. No ei tää toka viikkokaan ole treenien suhteen raskaalta tuntunut, mutta oli jo enemmän tekemisen meininkiä. :)


Oonkohan mä katsonut liikaa niitä Jyväskylän ja Tampereen karsintojen kuvia...

Keskiviikkona oli työpäivän aikana vähän sellainen ikävä olo, että flunssa yrittäisi ehkä hyökätä kimppuun, ja arvuuttelinkin salille lähtemistä hetken. No lähdin sitten kuitenkin. Liekö sitten kunnon vitamiinitankkauksella osuutta siihen, että ei se flunssa ainakaan vielä ole muhun iskenyt *koputtaa puuta*. :) C- ja D-vitamiinia ja sinkkiä on mennyt reippaalla annostuksella. Inkivääriä olen tunkenut smoothien joukkoon, valkosipulinkynsiä en oo ottanut aseeksi vielä. Mitäs näitä muita on, hunajaako pitäisi vielä vaikka illalla laittaa teen joukkoon? Riittävä lepo ois kauhean hienoa. Käsienpesu on varmaan se tehokkain yksittäinen keino välttää flunssa.



"No nyt joku sellanen vahva ilme!"

Treeni oli hyvä. Mitä muutakaan se ois voinut olla, kun pääsin ekaa kertaa testaamaan mun uusia KENKIÄ! Voi jee, vähänkö oli tukeva olo nuo jalassa. Sellainen, että tanko niskaan ja menoksi, ei saisi syysmyrskykään puhallettua kumoon. :D Parin käyttökerran perusteella voin todeta, että näihin kannatti sijoittaa - tai niin ajattelin jo heti kenkiä sovittaessani ennen ensimmäistäkään varsinaista käyttökertaa. Ehkä oisin jotkut housut ja paidat voinut jättää hankkimatta ja ostaa painonnostokengät jo aikaisemmin.




Viikonlopun treeni oli epäonnistuneesta syömisen ajoittamisesta johtuen aika kökkö, koska nälkä oli kurniva, mutta sain mä sen verran rautaa liikuteltua, kuin lapun mukaan piti. Palkkaria rupesin juomaan jo treenin puolivälissä nälkää hiukan lievittääkseni. Oliko mulla noin kova nälkä edes keväällä painoa pudotellessa? En muista, että olis ollut, mutta ehkä oon vaan unohtanu. Vai oliko siihen nälkään silloin niin tottunut, ettei siihen jatkuvasti kiinnittänyt huomiota...

Viime viikolla tein dippejä ja olkapäät vähän muistutteli, ettei ne tykkää siitä. Tällä viikolla piti ne dipit vaihtaa johonkin muuhun, mutta enpäs vaihtanutkaan, vaan tein vielä pidempiä sarjoja, kuitenkin ilman lisäpainoja. Katsotaan, mitä ne nyt sanoo. Liikerata on kuitenkin vähän paremman tuntuinen telineessä tehtynä kuin siinä laitteessa. Ojentajapunnerruskin oli sellainen, minkä olin ehkä tulkinnut väärin. Mä tein viime viikolla kapeita punnerruksia, mutta sain vinkin vaihtaa ojentajaliikkeen vaikka ranskalaisiksi punnerruksiksi, ja ranskiksiahan nyt sitten tein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti