sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Viikkokooste

Jaahas, tässä onkin viikon treenit raportoimatta. Tällä viikolla on aikataulutus mennyt pieleen ja treenejä kertyy vain kaksi, mutta ehtiihän niitä vielä tehdä. Tämän viikon kolmostreeni siirtyy tulevan viikon maanantaille. Sen jälkeen pääsenkin siirtymään sarjapainoissa ohjelman kutosviikolle, joka oli se viimeinen, jonka ehdin tehdä ennen ikävää flunssaa. Muissa liikkeissä oon saanut edettyä, mutta penkkipunnerruksessa jäin taas junnaamaan. Ehkä mun pitäisi harjoitella sitä jotenkin eri tyylillä, jotta saisin kehitystä. Mutta siis jouluviikolla pääsen takaisin niihin painoihin, joilla syksyllä jo ehdin treenata, ja sen voi siis ajatella ihan kivana joululahjana. 

 
Keskittymisilme. Rakas joulupukki, toivon ensi vuodelle tuollaisia kyykkypainoja. Nuo oli kaverin. Mulla oli tuo reunassa juuri ja juuri näkyvä pikkukiekko pystäreissä.


Mieluummin mä oisin ottanut joululahjaksi kyykyssä 100 kg, penkissä 70 kg (heh heh) ja mavessa 120 kg sarjapainoina. :D No mut ensi vuonna sitten. Paitsi se penkki, siinä ei taatusti mee ikinä noin paljoa... Menis edes se 50 kg joskus rikki.

Keskiviikkona oli siis kyykkyä, penkkiä ja kulmasoutua, vähän selälle ja vatsalle vielä apuliikkeitä. Kyykyssä vikassa sarjassa 77,5 kg meni hyvin, penkissä meni 40 kg hädin tuskin ja kulmasoudussa 50 kg. Ei ihan oikeasti ole mun laji tuo penkki. :D Lauantaina kyykkäily oli kevyttä, kun oli vuorossa myös mavea, jossa vikassa sarjassa 95 kg. Ensin yritin ilman remmejä sitä, mutta kun ote alkoi lipsua muutaman toiston jälkeen, piti ottaa remmit käyttöön. Pystypunnerruksia itse asiassa teen sarjapainoissa viikon muita liikkeitä edellä, siinä oli nyt 30 kg. 

 
Tai siis miten niin penkki ei oo mun laji, onhan tuo istuskelu ihan kivaa. (Harmaat huulet, what? Peilissä tahra?)



Mulla on näistä mun voimista ristiriitaisia ajatuksia. Jos vertaa johonkin treenaamattomaan naiseen, mulla ehkä on vähän voimaa, mutta jos vertaa vähänkään voimaa treenanneisiin, nää mun painot on vielä pieniä. Ei pitäisikään vertailla itseään muihin. Ja sekin pitäisi muistaa, että enhän mä ole kauaa tällä tyylillä vielä treenannut, enkä kauaa ylipäänsä käynyt salilla muutenkaan. Nää on tällaisia taas, että miettimisen sijaan pitäisi keskittyä tekemiseen. Yhtälöön voi lisätä vielä, että sen lisäksi, että haluisin olla vahva, mulla on myös tietynlaisia ulkonäkötavoitteita. Ei oo helppoo kun ehtii ajatella ja pähkäillä liikaa.



Viime lauantailta ojentajapumppailujen jälkeen kuvaa. Kädestä tulee aina tuollainen möhkäle vain. :D

Tiistaina olin taas kerran selkää hierotuttamassa. Seuraava kerta on vuorossa uutenavuotena. Aion hyödyntää sen arkivapaan tehokkaasti ja käydä treenaamassa ennen hierontaa. Voisi olla hyvä availla vaikka noita olkapäitä. Etuolkapäät saa niin paljon rasitusta tässä ohjelmassa, että voisi vaikka se penkkikin sujua paremmin, kun siihen osallistuvia lihaksia huoltaisi vähän paremmin. 

Ennen vuodenvaihdetta tässä on vielä se joulukin tosiaan... Oon vähän myöhässä lahjojen kanssa, alla kuvassa on lähes epätoivoiselta tuntuva yritelmä. Tuo sukka varmaan tulee ajoissa valmiiksi, mutta kun niitä kai pitäisi tehdä kaksi. 


 

2 kommenttia:

  1. Kyllä minun mielestä sulla on voimaa! :) Omaankin treeniohjelmaan kuuluu voimatreeniä ja ihan naurattaa miten pienet on minun maksimipainot voimaviikoilla! :D No, oon vaan ajatellut, että siitä ne nousee ja jokaisen voimatasot on yksilölliset, kohan vaan kehitystä tulee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän sen pitää ollakin, että on tyytyväinen siihen, että kehittyy, tapahtuu se sitten hitaammin tai nopeammin! :) Mä en oo ihan varma, onko tässä syksyllä tapahtunut mulla voimatasoissa mitään kehitystä. :D Oon vasta saanut otettua kiinni sen sairastelun aiheuttamaa takapakkia, ja sen takia varmaan vähän tuntuu siltä, ettei mitään ole tapahtunut...

      Poista