sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Arviointivirhe

Viimeksi valittelin kevätflunssan vuoksi. Kurkkukipu lähti pois, joten lähdin eilen salille, kun mieli sinne jo niin kaipasi. Olo ei ollut oikein terve, muttei kipeäkään, ja arvelin nuhaisuuden olevan allergiaoireilua. Mä olen siitepölyallergialotossa kerännyt koko potin, seitsemän oikein ja vielä varanumerot kaupan päälle. Joskus allergiaoireita on hankala erottaa jonkun pöpön aiheuttamasta flunssasta. Nyt kävi niin, että piti lopettaa jalkatreeni kesken kyykkyjen ja sj-maven jälkeen, vaikka yritinkin ottaa hiukan kevyemmin. Olo meni aika kurjaksi ja pientä kuumettakin illalla nousi. Pitää nyt jatkaa lepoa sitten hetken aikaa vielä... Tällä hetkellä olo on onneksi parempi kuin eilen, eli välttämättä en treenillä torpedoinut parantumista tai pahentanut tautia kovasti.

Pääsin eilen testaamaan ekaa kertaa tositoimissa alkuviikolla ostamiani Lidlin bluetooth-kuulokkeita. Kotona niitä olen käyttänyt myös, mutta salitreenejä varten mä ne hankin. Nappikuulokkeet on kyllä muuten hyvät, mutta ei mulla missään liikuntavaatteissa (ulkoiluhousuja lukuun ottamatta) ole sellaisia taskuja, joihin puhelimen saisi laitettua, joten oon sullonut puhelimen tylysti housun vyötärönauhan ja hikisen ihon väliin. :D Sellainen käsivarsikotelokin mulla on, mutten oikein oo tykännyt siitä, se on vaan tiellä ja biisien vaihtaminenkin on hankalaa ja ärrinmurrin örr jne. Noiden bluetooth-kuulokkeiden ansiosta voin kuunnella puhelimesta musiikkia ilman, että uitan sitä hiessä, nam. Ihan hyvin nuo tuntuvat toimivan eivätkä ainakaan eilisen lyhyen treenin aikana ehtineet painaa korvia silleen inhottavasti. Kolmenkympin kuulokkeiksi varmaan ihan hyvät, kunhan vaan kestävät käytössä.

Koska tällä viikolla ei nyt mitään hurjia onnistumisen hetkiä tullut koettua, jaan viime viikolta videon leuanvetosarjasta, joka ei hiipunutkaan vielä kolmannen toiston jälkeen. :) 




On muuten takareidet ja pakarat eilisestä melko kipeät ja jumissa. Palautuminen ei ole kovin tehokasta kipeänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti