keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Pinkki salibeibe :D

Salitouhun myötä mun vaatekaappiin on eksynyt mustavoittoisten vaatekappaleiden lisäksi kauheasti kaikkia värikkäitä vaatteita lähinnä treenivaatteiden muodossa. Arkipukeutumisessa olen tullut mukavuudenhaluiseksi ja olen mä joskus uskaltautunut kotiseinien ulkopuolelle yksissä vaaleanpunaisissakin collegehousuissa mustien sijaan... Mutta pääsääntöisesti se on sitä tummaa vaatetta kuitenkin. Ne värirevittelyt on sitten salilla (ja muun muassa sitä on mun fitness-kuplailu). Ei aina, on mulla mustiakin treenivaatteita. Tai no enimmäkseen nekin on just mustia.

Kuvat on alkuviikon treeneistä. Ensin olin maanantaina hikoilemassa pinkeissä neonpinkeissä pöksyissä etureisiä tahkoamassa. Tänään olin hillityn ja hempeän vaaleanpunaisessa topissa rinta-hauistreenissä. Ei meinannut pokka riittää varmistajan pyytämiseen viimeisiin penkkisarjoihin, kun painotkin oli alle puolet varmistajan lämmittelysarjojen painoista. Maanantaina olin vahingossa onnistunut mätsäämään sheikkerinkin, mutta onneksi tasapainotin tuota sattumaa liiloilla rintsikoilla. Ois ollutkin liian viimeistelty kokonaisuus muuten. :D Kyllä ne tosta kuvastakin vähän pistää kuitenkin silmään - niin että pahoittelut, jos aiheutin (/aiheutan) traumoja epäsopivilla värivalinnoilla, johtui se sitten pinkin ja liilan yhdistelmästä tai liiallisesta pinkistä. Tuohon kun olisi yhdistänyt mustan paidan tilalle vielä tuon tänpäiväisen vaaleanpunaisen topin, olisi mielikuva possusta ollut aika takuuvarma. Niin rohkea ja värikäs mä en ole sentään.
 
Nyt vähän sattuu silmiin...

Niin et sitten näkyy olkapäätä hiukan, kun yritin tehdä jotain jaloilla?

Lisää vaaleanpunaista.

Sopivasti heti kehonhuoltotsemppauspäätöksen jälkeen tuli tieto, että vihdoin on kauan odotettuja kidutusvälineitä saatavilla! Mun oma tuplapallorulla! <3


1 kommentti:

  1. Haha joo pinkki on pop! :D Liilojakin treenivaatteita saisi olla enemmän tarjolla, se ois aika kova väri kans. :)

    VastaaPoista