tiistai 5. elokuuta 2014

Rentoilua



Mä en ole kesäihminen. En pidä kuumuudesta, en ötököistä, kuukausia jatkuvasta siitepölyallergiakaudesta, itsensä kärventämisestä auringossa enkä uimarannoista tai uimisesta. Nyt kuitenkin lähdettiin viettämään sunnuntaina kuuman kesäpäivän iltaa rannalle, ja olihan se ihan kivaa huolimatta kaikesta sitä kohtaan kokemastani vastenmielisyydestä. :) Ilta-aurinko lämmitti just sopivasti. Sain nakitettua kuvaajan itelleni, jotta ois autenttisia rantakuvia eikä aina pelkkiä peilin kautta otettuja kuvia. Uimispuoli jäi aika vähäiseksi mun kohdalla, mutta tuli sentään jotain liikuntaa harrastettua, kun pyörämatkaa kertyi yhteensä noin 15-16 km. Menomatkalla mietin kyllä, että miks mä pyöräilen tuollaisen matkan päähän rannalle uimaan ja makoilemaan, kun pelkään vettä ja auringossakin palan tosi herkästi. :D Ehkä toi oli sitä kehittävää omalta mukavuusalueelta poistumista.



Maanantaina oli hyvä salipäivä. Siitä en nyt enempää lykkää tekstiä tai kuvia tähän postaukseen, viikon treenikoosteen tekeminen oli aika hauskaa ja taidan kirjoitella tälläkin viikolla sellaisen. Näppärästi sain taas hyödynnettyä samaa kuvaajaa, täytyy ehkä nimittää hovikuvaajaksi... :) Treenin jälkeen syötiin kebabit (mua ei tarvinnut kauaa suostutella, oli nälkä - ei oo kuumuus vienyt loputonta ruokahalua) ja hiukan myöhemmin vielä jälkkäriksi frozen yoghurtit eli froyot eli jäägurtit torilla, koska kesä ja kuumuus jne. Voi hiisi kun oli hyvää! Konsepti on kiva, froyon saa itse pursottaa purkkiin ja kauhoa haluamiaan lisukkeita sen verran kuin haluaa. Tää ei ole mikään maksettu mainos, mutta suosittelen Turun Kauppatorilla sijaitsevan Jäägurtin tuotteiden testaamista, ovat kuulemma ainakin elokuun ajan vielä auki. :) 

Mun oli toi, missä oli mangojäägurtin lisäksi mm. suklaata, pähkinöitä ja mansikkaa. Toisesta froyosta oli jo ehtinyt kadota puolet kun mä vielä napsin kuvia. :D
Nyt on tosi fittiä ruokaa.

Oon mä herkutellut vähän terveellisemminkin. :) Näistä kuvista muuten huomaa aika hyvin eron paremmassa ja huonommassa valaistuksessa puhelimella otettujen sekä oikeella kameralla otettujen välillä. Hiukan noi kirsikat ja ananaspalat näyttää paremmalta kuin toi kebab! Eikä noi jäägurttiannoksetkaan pääse oikeuksiinsa puhelimella varjossa otetussa kuvassa.



Pannullinen teetä hautumassa. Jääteetä tästä tuli.
Riisikakkuja maapähkinävoilla ja banaanilla.

Sokerina pohjalla jälleen yksi sammakonkutupirtelö! :D



1 kommentti:

  1. Kiitos. ^.^ Matka on vielä paljon kesken, mutta eihän kroppa ikinä olekaan valmis. Jeps, mä en pode ollenkaan huonoa omaatuntoa noista suolaisista ja makeista herkuista, kun ne pysyy kohtuuden rajoissa. :) Varsinkin jonkun raskaan treenin jälkeen voi ihan hyvin joskus syödä jonkun mättöaterian. Eri asia tietysti, jos olisi jollain tiukalla kisadieetillä vaikkapa. Silloinkin kasvisten rajoittaminen ois mulle kamalampaa kuin tuollaisten yleisesti herkuiksi miellettyjen juttujen rajaaminen pois. :)

    VastaaPoista